

Wypożyczalnia samochodów o Hyundai, który posiada sześć ośrodków badawczo-rozwojowych, zlokalizowanych w Korei Południowej (trzy biura), Niemczech, Japonii i Indiach. Dodatkowo, centrum w Kalifornii opracowuje projekty dla Stanów Zjednoczonych.
Firma Hyundai stworzyła aplikację z rozszerzoną rzeczywistością, pokazującą użytkownikom, jak obsługiwać i konserwować pojazdy.Wypożyczalnia samochodów zauważyły wprowadzone rozwiązania.
Biznes wynajmu aut
W 1998 roku, po wstrząsie w południowokoreańskim przemyśle samochodowym spowodowanym zbyt ambitną ekspansją i azjatyckim kryzysem finansowym, Hyundai przejął większość rywalki Kia Motors. Hyundai posiada 33,88% udziałów w Kia.
W 2000 r. spółka zawarła strategiczny sojusz z DaimlerChrysler i zerwała współpracę z grupą Hyundai. W 2001 r. powstała firma Daimler-Hyundai Truck Corporation. W 2004 r. DaimlerChrysler zbył jednak swoje udziały w spółce sprzedając 10,5% udziałów za 900 mln USD.
Firma Hyundai zainwestowała w zakłady produkcyjne w Ameryce Północnej, Indiach, Czechach, Rosji, Chinach i Turcji oraz w ośrodki badawczo-rozwojowe w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Pacyfiku. W 2004 r. Hyundai Motor Company sprzedała w Korei Południowej 57,2 mld USD, czyniąc z niej drugą co do wielkości korporację w kraju, czyli chaebol. Sprzedaż na całym świecie w 2005 r. wyniosła 2 533 695 sztuk, co oznacza wzrost o 11 procent w stosunku do roku poprzedniego. W 2011 r. Hyundai sprzedał 4,05 mln samochodów na całym świecie, a Hyundai Motor Group była czwartym co do wielkości producentem samochodów na świecie pod względem liczby GM, Volkswagena i Toyoty.Pojazdy Hyundai sprzedawane są w 193 krajach za pośrednictwem około 5 000 dealerów.
Akcentowanie projektowania w Hyundai
W 2006 r. Hyundai zatrudnił Thomasa Bürkle’ a jako szefa centrum projektowego w Russelsheim w Niemczech. Bürkle pracował wcześniej dla BMW, projektując BMW serii 3 (E46) i BMW serii 6 (E63).Obecna filozofia projektowa Hyundai znana jest jako Rzeźba Fluidic Sculpture, która jest silnie zainspirowana naturą
Stany Zjednoczone a wypożyczalnie samochodów
Firma Hyundai Motor America rozpoczęła sprzedaż samochodów w Stanach Zjednoczonych 20 lutego 1986 roku, oferując jeden model – Hyundai Excel, który oferowany był w różnych wersjach wykończeń i stylów nadwozia. W tamtym roku Hyundai ustanowił rekord sprzedaży większości samochodów w pierwszym roku działalności w Stanach Zjednoczonych na tle innych marek samochodów; całkowita sprzedaż w 1986 roku wyniosła 168 882.
Początkowo dobrze przyjęte usterki programu Excel szybko stały się widoczne, a działania obniżające koszty spowodowały, że ucierpiała na tym niezawodność. Przy coraz słabszej reputacji jakości, sprzedaż Hyundai gwałtownie zmalała, a wiele dealerów albo zarabiało na naprawach, albo porzuciło produkt. W pewnym momencie Hyundai stał się pośladkiem wielu żartów (tzn. Hyundai oznacza “Nadzieję, że nie rozumiecie, co jest łatwe do jazdy i niedrogie”), a nawet uczynił z Dziesięciu najprzeróżniejszych niezrozumiałych żartów Davida Lettermana Night Pranks To Play In Space: No. 8 – Wklej logo “Hyundai” na głównym panelu sterowania.
Wypożyczalnia samochodów o Hyundai
W odpowiedzi na to przedsiębiorstwo Hyundai rozpoczęło intensywne inwestycje w jakość, projektowanie, produkcję i długoterminowe badania swoich pojazdów w celu wynajmu długoterminowego aut. Do jego pojazdów sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych dodano 10-letnią lub 100.000 milową (160.000 km) gwarancję na układy napędowe (znaną pod nazwą Hyundai Advantage). Do 2004 r. sprzedaż znacznie wzrosła, a reputacja samochodów Hyundai uległa poprawie. W 2004 r. Hyundai związał się z Hondą dla początkowej jakości marki w badaniu przeprowadzonym przez J. D. Zasilanie i współpracownicy, za występowanie 102 problemów na 1000 pojazdów. To sprawiło, że Hyundai zajęło drugie miejsce w branży, tylko za Toyotą, jeśli chodzi o początkową jakość pojazdów. Firma kontynuowała tę tradycję, zajmując trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej w J. D. Wstępne badanie jakości Power 2006, za Porsche i Lexus.[33] Hyundai zajmuje 4 miejsce w kategorii Najbardziej Podziwiane Firmy Świata pod względem pojazdów samochodowych w CNN, po BMW (Bayerische Motoren Werke), Volkswagen i Daimler w 2011 roku.